Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wymiany i Reklamacje

WYMIANY:

 

W celu zgłoszenia wymiany Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

KROK 1 Wypełnić oraz wysłać Formularz wymiany dostępny na stronie internetowej sklepu ( Formularz wymiany DOC , PDF ).

KROK 2 Wypełniony formularz wydrukować oraz podpisać.

KROK 3 Przesłać wymieniany produkt wraz z wypełnionym papierowym formularzem oraz dowodem zakupu na adres:


P.P.H. KEMER Lech Modrzyński

Starogardzka 42

83-010 Straszyn

z dopiskiem: WYMIANA upominkarnia.pl



E-mail: reklamacje@upominkarnia.pl

Uwaga! Towar zostanie przyjęty i wymieniony tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.

 

REKLAMACJE:

 

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z działu reklamacji znajdującego w panelu administracyjnym klienta lub skorzystać z formularza znajdującego się poniżej.

 

Formularz reklamacyjny DOC , PDF

 

Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego przed wysyłką produktu:

tel. 58 682-03-82 Infolinia czynna od pn. - pt. w godz. 8:00 - 17:00
e-mail: reklamacje@upominkarnia.pl

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

 

P.P.H. KEMER Lech Modrzyński

Starogardzka 42

83-010 Straszyn

z dopiskiem REKLAMACJA upominkarnia.pl

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą telefoniczną lub mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od decyzji reklamacyjnej). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy, kartę płatniczą jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia lub wskazany rachunek bankowy.



Uwaga! Reklamacji nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),

- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, klamerki, itd),

- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,

- naturalne zużycie produktu,

- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji,

- farbowanie wynikające z nadmiernego przemoczenia produktu,

- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia środkami do tego nie przeznaczonymi,

- wady powstałe na skutek prania w pralce,

- plamy powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel